دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم - توپ موزیک

دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم - توپ موزیک

دانلود آهنگ جدیدخارجی، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ویدیویی،دانلود نوحه
دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم - توپ موزیک

دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم - توپ موزیک

دانلود آهنگ جدیدخارجی، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ویدیویی،دانلود نوحه

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام چند وقته

Ahmad Saeedi - Chand Vaghte

به ادامه مطلب بروید... 

متن آهنگ جدید احمد سعیدی بنام چند وقته :

بی تو هر روز یه ساله خندیدن واسم محاله
به تو عشقم اصلا طبیعی نیست دیوونتم دست خودم نیست
دست خودم نیست فکرت نباشم واسم خیلی سخته از تو جداشم
از تو جداشم , از تو جداشم , از تو جداشم
چند وقته که پیشم نمیشینی رو برومی ولی تو منو نمیبینی
چند وقته حاله من داغونه دل شکستن واست انگاری آسونه
چند وقته که پیشم نمیشینی رو برومی ولی تو منو نمیبینی
چند وقته حاله من داغونه دل شکستن واست انگاری آسونه

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید احمد سعیدی بنام چند وقته

♫♫♫♫♫♫

دستام سرده مثله نگاهت غمگینی میخونم از چشات
دیگه نمیبینم اون خنده هاتو انگاری تمومه عشقه منو تو
عشقه منو تو انتهای راهه راهی که بن بسته سرد و سیاهه
سرد و سیاهه , سرد و سیاهه , سرد و سیاهه
چند وقته که پیشم نمیشینی رو برومی ولی تو منو نمیبینی
چند وقته حاله من داغونه دل شکستن واست انگاری آسونه
چند وقته که پیشم نمیشینی رو برومی ولی تو منو نمیبینی

چند وقته حاله من داغونه دل شکستن واست انگاری آسونه

دریافت فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.